Sunday, January 13, 2013

2023

assalamualaikum....

misi, azam dan cita-cita atau lebih kpd ape yg aku inginkn pada 2023...yes no typo, its 2023 not 2013....over kan azam aku!hahhaa

aku sasarkn dlm tempoh mase 10 tahun akan dtg, aku mahukan :-

1. anak ade tmbh lg 2 :p..bermakne pada usia 10 tahun die ade 2 adek...yeyy

2. mau tuka kereta baru....plg lmbt ialah lg 5 tahun aku nk tuka kete baru sbb kete myvi ni dh abes bayo....iskh lamenye lg!

3. bercita2 mau beli umah baru..hahahhaa...gilo bru dok umah baru dh nk tuka?hahahaha..kalo ade rezeki terlbih atau mungkin aras tangge gaji semakin stabil, pe salahnye kan nk carik umah 2tgkt corner lot! :p

4. career?im not too ambitious person...but i hope in 10 years, aku berjaya menjadi senior QS or mungkin contract manager?gaji aku perlukn double pon wht ive gt now :p ye sumeye dgn keje tetap ni....

ok tu je......insyaAllah jika dipanjangkn umo dan dimurahkn rezeki, sume dia ats akan tercapai....okbai :p

0 comments:

Post a Comment

 

Template by Best Web Hosting